Vrapçişte "Negotin" Belediye Lisesi'nde "Tanıtım Günü" Etkinliği Düzenlendi!

|  GÜNDEM  |



Vrapçişte – Bugün Negotin Belediye Lisesi’nde “Tanıtım Günü” etkinliği büyük bir katılımla gerçekleştirildi. Etkinliğe Vrapçişte bölgesindeki ilkokullardan çok sayıda öğrenci, öğretmen ve okul yöneticisi katıldı.


Tanıtım Günü kapsamında misafir öğrenciler, lisenin sunduğu eğitim alanları, bölümler ve fiziki imkanlar hakkında yerinde bilgi alma fırsatı buldu. Etkinlik boyunca okulun öğretmenleri ve öğrencileri tarafından bilgilendirici sunumlar ve tanıtımlar yapıldı.


Okul müdürü Fatmir Rakipi, yaptığı açıklamada Tanıtım Günü’nün öğrencilerin gelecekleri için önemli bir rehber olduğunu vurgularken, etkinliğe destek veren Vrapçişte Belediyesi temsilcilerine, ilkokul müdürlerine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.


Etkinliğin kusursuz şekilde gerçekleşmesinde emeği geçen lise öğrencilerine ise özel teşekkür iletildi. Negotin Belediye Lisesi’nde düzenlenen bu organizasyon, sıcak ve bilgilendirici atmosferiyle katılımcılardan tam not aldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!