Gostivarlılar Derneği'nde Görev Değişimi: Orhan Sipahi Görevi Dr. Cezmin Hasanoğlu’na Devretti!

 |  GÜNDEM  |





Gostivarlılar Kültür ve Dayanışma Derneği’nin 16. Olağan Genel Kurulu, yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. İstanbul merkezli derneğin genel kurulunda, 13 yıl boyunca başkanlık görevini büyük bir özveri ve cemiyetçilik anlayışıyla yürüten Orhan Sipahi, görevini Dr. Cezmin Hasanoğlu’na devretti.

Uzun yıllar dernek çalışmalarına liderlik eden Sipahi, vefakar ve çalışkan kişiliğiyle gönüllerde taht kurarken, yeni başkan Dr. Hasanoğlu’nun da bir Gostivarlı olarak bu sorumluluğu layıkıyla sürdüreceğine dair inanç vurgulandı.

Genel kurulda ayrıca derneğin bugüne kadar gerçekleştirdiği faaliyetler değerlendirildi, yeni dönem hedefleri ve projeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.

Gostivarlılar Derneği, yurttaşları arasındaki birlik, beraberlik ve dayanışmayı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğini belirtti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!