İsen Şabani Üçüncü Kez Aday: Vrapçişte'de Tecrübeli Başkan Yeniden Sahada

 |  SİYASET  |

Vrapçişte Belediyesi'nin mevcut başkanı İsen Şabani, üçüncü dönem için de aday olduğunu duyurdu. İki dönemdir belediye başkanlığı görevini sürdüren Şabani, 11 Mayıs Pazar günü saat 19:00’da Negotin’deki Vrapçişte Belediyesi Kültür ve Sanat Merkezi’nde düzenlenecek tanıtım toplantısında vizyonunu kamuoyuyla paylaşacak.

Şabani, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada tüm vatandaşları etkinliğe davet ederek, “Gelin, daha iyi bir gelecek vizyonunu birlikte paylaşalım” mesajını verdi.

Geçmiş iki dönemde altyapıdan sosyal hizmetlere kadar birçok projeye imza atan Şabani, özellikle yerel halkla kurduğu yakın ilişki ve çözüm odaklı yönetimiyle öne çıktı.

Öte yandan, bir önceki yerel seçimlerin ikinci turunda Türk Demokratik Partisi (TDP) ile kurduğu koalisyon sayesinde zafer elde eden Şabani, bu siyasi iş birliğiyle dikkat çekmişti. Yeni dönem için olası koalisyon senaryoları da şimdiden kamuoyunun merak konusu haline geldi.

Yaklaşan yerel seçimler öncesinde, Şabani’nin yeniden aday olması bölge siyasetinde önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor. Tanıtım toplantısının yoğun katılımla geçmesi bekleniyor.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!