"Eğer Bir Daha Sadece Arnavutça Konuşursa, Görevden Alınacak" – Başbakan Mickoski'den Idrizi'ye Uyarı!
| GÜNDEM |
Mickoski'den Idrizi'ye: Bir kez daha Makedonca konuşmazsa görevden alınacak
Başbakan Hristijan Mickoski, Kamu Dillerinin Kullanımı Denetleme Kurumu Müdürü Arsim Idrizi’nin kamuya açık konuşmalarında bir kez daha Makedonca konuşmaması durumunda görevden alınacağını söyledi. Mickoski, Idrizi’nin bu davranışı tekrar edeceğini düşünmediğini belirtti.
"Stoilkoviç’in nerede uyarıda bulunduğunu bilmiyorum... Bakın, eğer özellikle meclis çerçevesinde müdürün Makedonca konuşmadığı o anı kastediyorsanız, bu konuda konuştum ve bunun tekrarlanmasını beklemiyorum. Eğer tekrarlanırsa, görevden alınacak," dedi Mickoski.

Yorumlar
Yorum Gönder