Milletvekili Salih Murat, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile Görüştü!
| GÜNDEM |
ANKARA – Kuzey Makedonya Milletvekili Salih Murat, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile Ankara’da resmi bir görüşme gerçekleştirdi.
Ziyaretin ardından sosyal medya üzerinden açıklama yapan Milletvekili Murat, Bahçeli’ye nazik kabulleri, misafirperverliği ve Kuzey Makedonya ile özellikle oradaki soydaşlara verdiği destek dolayısıyla teşekkür etti.
Murat, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Sayın Genel Başkana nazik kabulü, misafirperverliği ve Kuzey Makedonya Devletimize, hususiyle soydaşlarımıza verdiği desteklerden dolayı en içten şükranlarımı sunarım. Türk dünyasının ortak geleceğine dair güçlü inanç ve kararlılıkla, milli değerlerimizi yaşatmaya ve yüceltmeye devam edeceğiz.”
Gerçekleştirilen görüşmede, iki ülke arasındaki ilişkiler, Türk dünyasının geleceği ve Balkanlardaki Türk topluluklarının durumu ele alındı. Ziyaretin, Türkiye ile Kuzey Makedonya arasındaki dostane ilişkileri daha da pekiştirmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum Gönder