Prof. Dr. Sadudin Ibraimi, Güneydoğu Avrupa Üniversitesi’nin Yeni Rektörü Oldu!

|  GÜNDEM  |




Bugün (5 Haziran 2025), özel bir toplantıda, Güneydoğu Avrupa Üniversitesi (UEJL) Yönetim Kurulu, gizli oylama ile Prof. Dr. Sadudin Ibraimi’ye önümüzdeki üç yıl boyunca üniversiteyi yönetme görevini verdi, TV21'in aktardığına göre. Yeni rektör, bu göreve UEJL'nin üçüncü rektörü olan Akad. Prof. Dr. Abdülmenaf Beceti’nin görev süresinin sona ermesinin ardından geldi. Beceti, bu görevi iki dönem boyunca yürütmüştü.

“Yeni rektör, Yönetim Kurulu üyelerinin genel oy çoğunluğu ile seçildi ve seçim prosedürü UEJL Statüsü’ne uygun şekilde gerçekleştirildi. UEJL rektörlüğü için açılan ilanda bu pozisyon için bazı temel şartlar yer almaktaydı: devlet tarafından tanınan ordinaryüs profesör akademik unvanı, tercihen üniversitede kazanılmış yöneticilik deneyimi, UEJL’nin farklı misyonunun geliştirilmesi için heyecan duyması ve üniversite düzeyinde kullanılan diller olan Arnavutça, Makedonca ve İngilizce dillerini bilen adaylara öncelik verilmesi,” şeklinde üniversite tarafından ifade verildi


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!