Prof. Sadudin Sadiki, Yetişkin Eğitim Merkezi Müdürü Görevinden İstifa Etti!

|  GÜNDEM  |



Yetişkin Eğitim Merkezi müdürü, Prof. Sadudin Sadiki, kişisel prensipleri ve siyasi inançları doğrultusunda, Üsküp’teki Yetişkin Eğitim Merkezi müdürlüğü görevinden istifa ettiğini duyurdu. Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, idari yükümlülüklerini tamamladıktan sonra görevini bıraktığını belirtti.


Sadiki, görev süresi boyunca kendisine destek veren Arben Taravari’ye özel teşekkürlerini sunarken, merkez çalışanlarına da dürüstlükleri ve dostlukları için minnettarlığını ifade etti.


İşte Sadiki’nin açıklamasının tam metni:



"Sevgili dostlar,

Kişisel prensipler ve siyasi inançlar temelinde, bazı idari yükümlülükleri tamamladıktan sonra, bugün Gençlik Eğitimi Merkezi - Üsküp'teki müdürlük görevinden istifa ediyorum!


Bana verilen fırsat ve destek için başkan Arben Taravari'ye özel teşekkürler!


Ayrıca merkez çalışanlarına dürüstlükleri ve kazanılan dostluk için teşekkür ediyorum! Hepinize teşekkür ederim! 😊"



Prof. Sadudin Sadiki’nin bu kararı, kamuoyunda ve eğitim çevrelerinde dikkatle karşılandı. Yeni dönemde atacağı adımlar merakla bekleniyor.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!