Milletvekili Salih Murat, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Ankara’da Görüştü!
| GÜNDEM |
Resmi temaslarda bulunmak üzere Türkiye’de bulunan Makedonya Milletvekili Salih Murat, bugün Ankara’da Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile anlamlı bir görüşme gerçekleştirdi.
Milletvekili Murat, yoğun ilgi ve alakalarından dolayı Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkürlerini iletirken, Erdoğan’ın dost ve kardeş Türkiye halkı ile özellikle Makedonya’daki soydaşlarımıza selamlarını ilettiğini belirtti.
Görüşmede ayrıca, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Makedonya halkının iyi temennileri ve selamlarının iletildiği ve Erdoğan’ın Makedonya’yı ziyaret etmesi yönündeki davetin tekrarlandığı ifade edildi.
Salih Murat, “Cumhurbaşkanı Erdoğan’a misafirperverliği ve dostane yaklaşımı için şükranlarımı sunarım” dedi.

Yorumlar
Yorum Gönder