Milletvekili Salih Murat, Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'yı Ziyaret Etti!
| GÜNDEM |
Milletvekili Salih Murat, resmi temasları kapsamında Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Sayın Ali Yerlikaya ile Ankara’da bir görüşme gerçekleştirdi.
Görüşmede iki ülke arasındaki dostane ilişkiler ve iş birliği konuları ele alındı. Milletvekili Murat, Kuzey Makedonya’da yürüttüğü çalışmalardan bahsederek, özellikle Makedonya kökenli Türk vatandaşlarının Türkiye’de muhacirlikten dolayı gerçekleştirdiği vatandaşlık başvuruları ve bu başvuruların mevcut durumunu gündeme getirdi.
Milletvekili Murat, Türkiye ile Kuzey Makedonya arasındaki güçlü bağlara dikkat çekerek, iki ülke kurumları arasında sürdürülen iş birliğinin daha da geliştirilmesini önemsediklerini belirtti. Ayrıca, parlamentodaki görevi çerçevesinde bu sürece her zaman katkı sunmaya ve destek vermeye hazır olduklarını ifade etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet mesajlarıyla ve iş birliğini güçlendirme yönünde atılabilecek adımların değerlendirilmesiyle sona erdi.

Yorumlar
Yorum Gönder