Vrapçişte Belediye Sekreteri Erdal Ahmed, İçme Suyu Projesini Yerinde İnceledi!

|  GÜNDEM  |




Vrapçişte, Zubovce ve Galate yerleşim birimlerine içme suyu tedarik eden ana hat ve su havzalarının yenilenmesini kapsayan “I. Etap İçme Suyu Altyapı Projesi” sahada denetlendi.


Vrapçişte Belediye Sekreteri Erdal Ahmed, yüklenici firma temsilcisiyle birlikte proje sahasını ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. İnceleme sırasında hem teknik ekipten bilgi aldı hem de sürecin sağlıklı ilerlemesi için gerekli değerlendirmelerde bulundu.


Erdal Ahmed, inceleme sonrası yaptığı açıklamada, “Vatandaşlarımıza daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz içme suyu ulaştırmak adına önemli bir adım atıyoruz. Projenin her aşamasını yakından takip ediyoruz,” dedi.

Söz konusu altyapı çalışması, bölge halkının yaşam kalitesini artırmayı ve uzun vadede sürdürülebilir bir içme suyu sistemi oluşturmayı hedefliyor. Projenin ilerleyen aşamalarında diğer yerleşim birimlerini kapsayan çalışmalar da hızla devam edecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!