Hacı Ahmed Camii’nde “Mübarek Cuma” Programı Hafız Fatih Derdiyok’un Katılımıyla İcra Edildi!
| DİNİ ETKİNLİK |
Bugün, Hacı Ahmed Camii’nde düzenlenen “Mübarek Cuma” programında, Üsküp Mustafa Paşa Camii İmam Hatibi Hâfız Fatih Derdiyok cemaatle buluştu.
Program, saat 12.20’de okunan Cuma selâsıyla başladı. Ardından 12.35’te Hocaefendi’nin Kur’ân-ı Kerîm tilaveti, kaside ve ilahi icrası ile camide huzur ve maneviyat dolu anlar yaşandı. Âyetlerin tilaveti, camiyi âdeta nurlandırırken, dinleyenlerin kalpleri Kur’ân’ın rahmetiyle doldu.
●●●●
Ezanın ardından, cemaatten vefat eden bir kardeşimizin ruhu için kelime-i tevhid zikri ve dua yapıldı. Bu zikir, birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi. Ardından okunan kasideler, gönüllerde coşku ve huzur uyandırdı.
Saat 13.15’te başlayan Cuma hutbesinde, Hafız Fatih Derdiyok iman tazeleten nasihatlerde bulunarak Gazze hakkında önemli hatırlatmalar yaptı. Hutbenin ardından saf bağlayan cemaat, Cuma namazını eda etti.
Camiden yapılan açıklamada, “Bu özel gün, cemaatimiz için unutulmaz bir manevi atmosfer oluşturdu. Hocaefendi’ye en kalbî şükranlarımızı sunuyor, Rabbimizden sağlık, afiyet, bereket ve hizmetlerinde daim muvaffakiyetler diliyoruz” denildi.
Hacı Ahmed Camii cemaati, “Mübarek Cuma” programının hayır ve bereket vesilesi olmasını temenni ederek, birlik ve kardeşliğin daim olması için dua etti.







Yorumlar
Yorum Gönder