Vrapçişte Belediye Başkanı Şabani: Vrapçişte’de İçme Suyu Çalışmaları Yoğun Tempoyla Sürüyor!

 |  GÜNDEM  |



Vrapçişte Belediye Başkanı İsen Şabani, köyde yürütülen yeni içme suyu sistemi çalışmalarının yoğun bir tempoyla devam ettiğini duyurdu.

Şabani, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

“Yeni içme suyu kaynağı ve tamamen modern bir şebeke ile Vrapçişte'de her eve kesintisiz ve kaliteli su ulaştıracağız. Bu büyük yatırım, uzun vadeli ve kalıcı bir çözüm olacak. Vrapçişte gelişmeye devam ediyor!”

Çalışmalar kapsamında yeni su deposu, modern boru hatları ve bağlantı sistemleri inşa ediliyor. Projenin tamamlanmasıyla birlikte kasaba halkının yıllardır karşılaştığı su sorunlarına köklü bir çözüm getirileceği vurgulandı.


Vrapçişte Belediye Başkanı İsen Şabani'nin paylaşımı:


Yorumlar