Gratsa Mitingi Sonrası Mehmet Seferi'den Basın Açıklaması: Vatandaşlar Arayarak, ''Mecburen Tehdit korkusu'ndan katıldık, Gönlümüz, Desteğimiz ve Oyumuz Seninle'' iddiasında bulundu!
| GÜNDEM - SİYASET |
Vrapçişte Belediye Başkan Adayı Mehmet Seferi, dün akşam kamuoyuna yaptığı yazılı açıklamada, Gradec köyünde düzenlenen AKİ koalisyonu mitingine vatandaşların baskı altında katılmak zorunda bırakıldığını iddia etti.
Seferi, onlarca, hatta yüzlerce vatandaşın kendilerine ulaşarak, işlerinden çıkarılma veya mevcut belediye yönetimi tarafından tehdit edilme korkusuyla mitinge katıldıklarını ifade ettiklerini belirtti. “Birçoğu bize, ‘Bedenimiz orada ama kalbimiz sizinle’ dedi,” diyen Seferi, bunun Vrapçişte’deki mevcut korku atmosferini gözler önüne serdiğini söyledi.
“Bu durum, Vrapçişte halkının yaşadığı acı gerçeği gösteriyor — baskı ve korku ile özgürlük ve değişim arzusu arasında sıkışmış bir toplum. Biz, vatandaşlarımızın endişelerini tamamen anlıyoruz,” ifadelerini kullandı.
Seferi, 19 Ekim’de yapılacak seçimlerin ardından belediye başkanlığını devralmaları durumunda hiçbir şekilde intikam veya ayrımcılığa izin verilmeyeceğini vurguladı:
“Ne belediye çalışanlarına, ne öğretmenlere, ne de hiçbir vatandaşa karşı ayrım yapılmayacak. Her vatandaş onur, adalet ve eşitlikle muamele görecek. Biz kimseyi cezalandırmak için değil, Vrapçişte’yi yeniden birleştirmek için geliyoruz.”
Seferi açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
“Biz korku değil, umut ve adalet getiriyoruz. 19 Ekim’de halkımız sandıkta gösterecek ki: Vrapçişte artık korkuyla değil, umutla, cesaretle ve tek sesle yönetilecektir.”


Yorumlar
Yorum Gönder