İDB - GOSTİVAR MÜFTÜLÜĞÜNÜN KURULUŞ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ!

|  GÜNDEM  |



Bugün, İDB Gostivar Müftülüğü binasında Müftülüğün kuruluş toplantısı gerçekleştirildi. Toplantı, Kuzey Makedonya İslam Dini Birliği Başkanı, Reisü’l-Ulema H. Hafız Şakir ef. Fetai’nin teşrifleriyle onurlandırıldı.


Toplantı, Yeni Mahalle Camii imamı Sayın Zuhri ef. Veseli tarafından okunan Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Ardından Gostivar Müftüsü H. Sabahuddin ef. Zendeli, hazır bulunanları selamlayarak Müftülüğün yeni üyelerini ve tüm camileri, açık ve demokratik bir seçim sürecinin başarıyla tamamlanmasından dolayı tebrik etti.


Reisü’l-Ulema H. Hafız Şakir ef. Fetai konuşmasında, İslam Dini Birliği’nin kurumsal önemine ve üyelerinin İslami dini hayatın düzenlenmesi ve geliştirilmesindeki temel rolüne vurgu yaptı.


Toplantı kapsamında Reisü’l-Ulema ile Müftü tarafından, 2025–2029 dönemi için Müftülüğün yeni üyelerine mazbataları takdim edildi ve kendilerine sağlık ile görevlerinde başarılar dilendi.




Bu kapsamda mazbata alan üyeler arasında, Vrapçişte Eski Camii İmamı Selim ef. İlyaz da yer almakta olup, yeni dönemde İDB Gostivar Müftülüğünün çalışmalarına katkı sunacaktır.

Toplantı, Yüce Allah’tan tüm emeği geçenlerin katkı ve desteklerini mükâfatlandırması niyazıyla sona erdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BDI, Makedonya Merkez Bankası'na Arnavut bir guvernör talep ediyor!

Erdal Ahmedi: Gönlünden ve aklından geçeni diline yansıtmaktan alıkonunan bütün kardeşlerime de saygı ve sevgilerimi iletiyorum!