Arnavutköy Belediyesi, Kuzey Makedonya’da Dolnen Belediyesi'nde Kardeşlik İftar Programı düzenledi!
| GÜNDEM |
İstanbul’un Arnavutköy Belediyesi, Kuzey Makedonya’nın Dollnen Belediyesi’nde “Arnavutköy’den Balkanlar’a Kardeşlik Sofrası” temalı iftar programı düzenledi. Programı Anadolu Ajansı duyurdu.
Yaklaşık bin kişinin katıldığı iftar programına Kuzey Makedonya Meclis Başkanı Afrim Gashi, Başbakan Yardımcısı Bekim Sali, Ekonomi ve Çalışma Bakanı Besar Durmishi, İçişleri Bakan Yardımcısı Astrit Iseni, Türkiye’nin Üsküp Büyükelçisi Fatih Ulusoy ve Türk milletvekili Salih Murat ile çok sayıda davetli katıldı.
“Kardeşlik mirasını yaşatacağız”
Konuşmasında kısa süre önce Arnavutköy Belediyesi’ni ziyaret ettiğini hatırlatan Afrim Gashi, Belediye Başkanı Mustafa Candaroglu ile ortak bir iftar düzenleme konusunda görüştüklerini belirtti. Dollnen’de daha önce bu tür etkinliklerin yapılmadığını vurgulayan Gashi, vatandaşlarla bir araya gelmenin önemine dikkat çekti.
Gashi, “Atalarımızdan miras aldığımız kardeşlik ve adalet anlayışını yaşatmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu ise konuşmasında Balkanlar ile Türkiye arasındaki manevi bağlara işaret ederek, programın tarihi sorumluluk bilinciyle düzenlendiğini söyledi.
Belediyeler arasında kardeşlik adımı
Dollnen Belediye Başkanı Blerim Islami de iftarda sadece ekmeğin değil, büyük bir dostluğun da paylaşıldığını ifade etti. Gashi’nin aracılığıyla Arnavutköy ile Dollnen belediyeleri arasında kardeş şehir sürecinin başlatıldığını duyuran Islami, bu ilişkinin iki belediye arasındaki dayanışma ve iş birliğinin göstergesi olacağını kaydetti.
Arnavutköy Belediyesi’nin Balkanlar genelinde yürüttüğü program kapsamında, Ramazan ayı boyunca yaklaşık 16 bin kişiye iftar verilmesi hedefleniyor.





Yorumlar
Yorum Gönder