Vrapçişte Potok Mahallesi’nde Yol Asfaltlama Çalışması Tamamlandı!
| GÜNDEM |
Vrapçişte Belediyesi, Potok Mahallesi’nde yürüttüğü yol asfaltlama çalışmalarını başarıyla tamamladı. Yapılan yatırım ile bölgedeki ulaşım altyapısının iyileştirilmesi ve vatandaşların günlük yaşam koşullarının daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi hedeflendi.
Çalışmaların tamamlanmasının ardından Vrapçişte Belediye Başkanı İseni Şabani, Belediye Meclis Başkanı ve Belediye Sekreteri Erdal Ahmedi ile birlikte bölgeyi ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Heyet, yeni asfaltlanan yolu yerinde görerek yapılan çalışmaları değerlendirdi ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Belediye Başkanı İseni Şabani, çalışmanın tamamlanmasının ardından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
![]() |
| İsen Şabani - Vrapçişte Belediye Başkanı |
“Potok Mahallesi’nde yolumuz asfaltlanmıştır. Bu çalışma, vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artırmaya yönelik somut bir adımdır.
Güle güle kullanın!”
“Bugün Belediye Başkanı Sayın İseni Şabani ve Belediye Sekreteri Sayın Erdal Ahmedi ile birlikte Vrapçişte Potok Mahallesi’nde yeni asfaltlanan yolu yerinde inceledik.
Bu yatırım, bölge halkının yaşam koşullarını iyileştirmeye yönelik önemli bir çalışmadır.
Güle güle kullanın!”
Belediye Sekreteri Erdal Ahmedi ise projenin kapsamına dikkat çekerek şu açıklamayı yaptı:
![]() |
| Erdal Ahmedi - Vrapçişte Belediye Sekreteri |
“Elhamdülillah…
Potok Mahallesi yolunun asfaltlama çalışmaları tamamlanmıştır.
Çevre düzenleme, yaya kaldırımları ve trafik sinyalizasyon çalışmaları da önümüzdeki 10 gün içinde tamamlanarak proje tamamen halkımızın hizmetine sunulacaktır.
Sözümüz sözdür!
Halkımıza hizmet yolunda çalışmaya, üretmeye ve hizmet etmeye devam ediyoruz.
Hayırlı, uğurlu olsun…”
Yetkililer, yapılan çalışmanın Vrapçişte’de ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getireceğini ifade etti.




Yorumlar
Yorum Gönder